Skaitmeninės rinkodaros specialistas (-ė)
Pagrindinės šios rolės funkcijos ir atsakomybės:
- Skaitmeninės rinkodaros kampanijų planavimas, organizavimas ir įgyvendinimas (Google Ads, Meta ir kt.)
- Skaitmeninės reklamos biudžetų skirstymas, rezultatų matavimas, analizė ir rekomendacijų teikimas
- Reklamos optimizavimas
- E-mail rinkodaros planavimas bei įgyvendinimas
- Klientų duomenų bazės segmentavimas, personalizavimas, papildomų duomenų rinkimas, panaudojimas, duombazės didinimas
- Eksperimentų planavimas (A/B), rezultatų analizė
- Naujų reklamos kampanijų siūlymas, įgyvendinimas
- Bendradarbiavimas komandos viduje, teikiant siūlymus daugiakanalės reklamos kampanijoms
- Bendradarbiavimas su agentūromis
- Naujų sistemų, technologinių sprendimų siūlymas, taikymas
Reikalavimai:
- Ne mažesnė nei 2 metų patirtis mokamos reklamos srityje (Google, Meta ir kt.)
- Marketingo, verslo administravimo ar susijusios srities bakalauro laipsnis
- Puikus supratimas apie skaitmeninės rinkodaros kanalus, SEO ir analizės įrankius
- Geri anglų kalbos įgūdžiai
- Supratimas apie A/B testus, pardavimo kanalų optimizavimą, rinkodarą ir tekstų rašymą
- Kūrybiškas, lankstus ir analitinio mąstymo nestokojantis
Įmonė siūlo:
- Papildomą sveikatos draudimą po bandomajo laikotarpio
- Ambicingą ir draugišką komandą
- Motyvacinį paketą
- Modernų ir jaukų biurą netoli Senamiesčio
- Lankstų darbo grafiką
- Profesinio tobulėjimo ir idėjų realizavimo galimybes
- Smagias pramogas biure: stalo futbolas ir už biuro ribų: įmonės renginiai, išvykos
- Nemokamą automobilių parkavimo aikštelę
Atlyginimas:
2280-2800 €/mėn. neatskaičius mokesčių. Konkretus darbo užmokestis priklauso nuo turimų kompetencijų bei darbo patirties.
Susidomėjai? Lauksime Tavo CV - karjera@open24.lt
Susisieksime tik su atrinktais kandidatais. Konfidencialumą garantuojame.