Prekių pristatymas
Kas pristatys Jūsų užsakymą iš www.open24.lt?
Nuo šiol galite pasirinkti ne tik greitą, bet ir Jums patogų užsakymo pristatymo būdą: į Jums patogiausią paštomatą, su kurjeriu į rankas (namus ar biurą) arba atsiėmimą fizinėse mūsų parduotuvėse (PICK UP)
Mūsų partneriai siuntinių pristatymams – OMNIVA (paštomatai), DPD Lietuva (kurjeriai) ir Venipak (paštomatai, kurjeriai).
Kada pristatys Jūsų užsakymą?
Jūsų užsakymą Lietuvoje įprastai pristatysime per 1-2 darbo dienas*
Jei užsakymą pateiksite iki tos pačios dienos 14 valandos, užsakytas prekes gausite jau kitą darbo dieną, jei po 14-os valandos – užsakytos prekės bus pristatytos dar kitą darbo dieną.
Pastaba: jei Jūsų užsakytos prekės neturime sandėlyje, jos pristatymo data gali pailgėti 1-2 d.d. Atlikę užsakymą,matysite preliminarią pristatymo datą.
Prekių atsiėmimas (PICK UP) fizinėse parduotuvėse Crocs arba Open 24
Pristatymas į pasirinktą parduotuvę - NEMOKAMAS perkant nuo 70 eurų. Perkant iki 70 eurų - pristatymo kaina 0,99 eur.
Jei pasirinkote, kad pageidaujate atsiimti užsakytą prekę mūsų fizinėje parduotuvėje, ją Jums suruošime per 0-3 d.d. Jei pasirinktoje parduotuvėje yra dominančios prekės likutis, tai atlikus užsakymą darbo dienomis iki 14 val., užsakymą suruošime jau tą pačią darbo dieną! Ši paslauga papildomai nieko nekainuoja.
Užsakymą galėsite atsiimti per 5 kalendorines dienas. Parduotuvių adresai:
- OPEN24 parduotuvė: Ogmios mieste, Verkių g. 29F Vilnius, Lietuva (šalia „Babycity“)
- OPEN24 parduotuvė: Vilniaus Outlet Park, V. Pociūno g. 8, Vilnius.
- CROCS Outlet išparduotuvė: Vilniaus Outlet Park Ogmios mieste, Lakūnų g. 24, Vilnius
- CROCS parduotuvė: Vilniaus AKROPOLIS, Ozo g. 25, Vilnius
- OPEN24 parduotuvė: Vilniaus OZAS, Ozo g. 18, Vilnius
- CROCS parduotuvė: Kauno AKROPOLIS, Karaliaus Mindaugo pr. 49, Kaunas
- CROCS parduotuvė: Kauno MEGA, Islandijos pl. 32, Kaunas
- CROCS parduotuvė: Klaipėdos AKROPOLIS, Taikos pr. 61, Klaipėda
- OPEN24 parduotuvė: Panevėžio MOLAS, Klaipėdos g. 143 A, Panevėžys
- CROCS parduotuvė: Šiaulių AKROPOLIS, Aido g. 8, Šiauliai
Atsiimti užsakymą bus galima TIK gavus apie tai patvirtinantį elektroninį laišką bei sms pranešimą.
Prekių pristatymas VENIPAK kurjerių tarnyba į paštomatą arba į namus
Iš anksto apmokėtas siuntas galite atsiimti :
- Venipak paštomate
Kai siunta bus pristatyta į paštomatą, gausite SMS žinutę su PIN kodusiuntos atsiėmimui. Siunta paštomate bus saugoma 5 kalendorines dienas.Jei siunta bus neatsiimama per nustatytą laiką. ji bus nukreipiama grąžinimui atagal Siuntėjui ir persiunčiama nebus.
- Pasirinkę pristatymą į namus
Dieną prieš pristatymą gausite žinutę apie rytoj planuojamą pristatyti siuntą: galėsite pakeisti pristatymo būdą, vietą, laiką. Jei siuntos pristatyti nepavyks 3 kartus, ji bus nukreipiama grąžinimui atagal Siuntėjui ir persiunčiama nebus.
Pristatymas į OMNIVA paštomatus
Visoje Lietuvos teritorijoje pristatymas į paštomatus visada NEMOKAMAS perkant nuo 70 eurų. Perkant iki 70 eurų - pristatymo kaina 1,99 eur.
OMNIVA paštomatai – tai patogus ir paprastas būdas atsisiųsti siuntą, nes ją atsiimti galėsite bet kuriuo jums patogiu paros metu. Kai tik siunta pasieks jūsų pasirinktą paštomatą, Jums bus išsiųsta sms žinutė bei pranešimas Jūsų nurodytu užsakyme el.paštu.
SVARBU! Nurodykite tikslų savo telefono numerį ir el.pašto adresą, nes būtent jūsų nurodytu numeriu bus išsiųsta žinutė su siuntos atsiėmimo iš paštomato informacija.
Informuojame, kad jei Jūsų pasirinktas paštomatas bus perpildytas pristatymo metu, Omniva darbuotojas gali be išankstinio perspėjimo peradresuoti į artimiausią laisvą paštomatą, kad siuntą galėtumėte atsiimti kuo greičiau.
Prekes iš OMNIVA terminalo atsiimkite per 7 kalendorines dienas nuo SMS ar el.pašto gavimo dienos Jums patogiu metu.
Jei nespėjote atsiimti prekės per 3 kalendorines dienas OMNIVA išsiųs Jums priminimą SMS žinute apie nepasiimtą siuntą. Neatsiėmus siuntos per 7 kalendorines dienas prekė bus grąžinta pardavėjui.
Norėdami atsiimti siuntą iš OMNIVA paštomato Jums reikia atlikti šiuos žingsnius:
- Atvykite prie paštomato, nurodyto SMS žinutėje;
- Palieskite paštomato ekraną, pasirinkite kalbą ir spauskite ‚Atsiimti siuntą‘;
- Jei buvote pasirinkę apmokėjimą po pristatymo sekdami tolimesnes instrukcijas ekrane, susimokėkite už Open24 prekes banko kortele. PASTABA: mokėjimo terminalas yra žemiau terminalo ekrano;
- Kai atliksite mokėjimą banko kortele, sekite instrukcijas ekrane;
- Įveskite sms žinutėje arba el. pašte nurodytą siuntos atsiėmimo 6-ženklį kodą;
- Atsidarius terminalo durelėms, pasiimkite siuntą, uždarykite paštomato dureles;
- Norėdami gauti siuntos kvitą terminalo ekrane spauskite TAIP.
OMNIVA video filmukas kaip atsiimti siuntą yra čia: kaip atsiimti siuntą per OMNIVA paštomatus.
Jei iškilo klausimų, kaip gauti prekes - kreipkitės, rašydami el.paštu: klientams@open24.lt arba skambinkite telefonu: +370 5 2080009 (darbo valandomis I-V 9.00-21:00 val.).
Daugiau informacijos apie Omniva paslaugas galite sužinoti čia: www.omniva.lt
Prekių pristatymas su DPD kurjeriu visoje Lietuvos teritorijoje
Visoje Lietuvos teritorijoje pristatymas su DPD kurjeriu - pristatymo kaina 4,99 Eur.
*į Neringą siuntos pristatymas - 20 EUR
Pristatys DPD kurjeris į rankas – pristatysime jums siuntą Jūsų norimu adresu: į darbovietę, į namus ar kitu Jūsų nurodytu adresu užsakyme.
Klientai Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje (išskyrus Klaipėdos priemiesčius), Šiauliuose, Panevėžyje, Alytuje, Marijampolėje, Tauragėje, Telšiuose, Utenoje, gali pasirinkti pageidaujamą pristatymo laiką:
- nuo 08.00 iki 14.00 val.;
- nuo 14.00 iki 18.00 val.;
- nuo 18.00 iki 22.00 val.;
Likusioje Lietuvos dalyje galėsite pasirinkti pristatymo laiko intervalą 08.00-18.00.
Apie pristatymą DPD kurjeris iš vakaro informuoja SMS žinute, pristatymo dieną prieš atvykstant informuoja skambučiu. Sms žinutėje gautoje nuorodoje galite pakeisti pristatymo adresą ir dieną.
Jei pasirinkote apmokėjimą grynais siuntos pristatymo metu, sumokėti reikės mokėjimo kortele DPD kurjeriui.
Informuojame, kad pristatęs prekes, DPD kurjeris nelaukia, kol Jūs apžiūrėsite ir/ar pasimatuosite prekes.
Svarbu! Priimdami iš DPD kurjerio siuntinį ar pasiimdami jį iš OMNIVA ar Venipak paštomato, patikrinkite, ar nėra pažeista pakuotė ir prekės. Jei taip atsitiko, pažymėkite tai gavimo dokumente ir/arba informuokite mus el.paštu klientams@open24.lt per 3 kalendorines dienas.
Jei atsiimdami siuntą pastebite pakuotės pažeidimą:
- Su Pickup siuntų taško darbuotoju surašykite pakuotės pažeidimų aktą.
- Kreipkitės į klientų aptarnavimo skyrių tel.: 8 (5) 2080009 (jei siuntą atsiimate iš DPD Pickup siuntų terminalo).
Daugiau informacijos apie Pickup siuntų taškus ir teminalus rasite čia: https://www.dpd.com/lt/pradzia/pickup_tinklas2