-25% nuolaida atrinktoms prekėms su kodu: ECO25. Pasiūlymas galioja iki 2025 03 30. Išsirinkti >>
Kilo klausimų? +370 (5) 2080009

Kaip grąžinti prekę?

Grąžinimo laikotarpis: Tinkamos kokybės prekes galite nemokamai grąžinti per 365 dienas.
Grąžinama prekė turi atitikti prekių grąžinimo sąlygas
1 žingsnis Prisijunkite prie savo pirkėjo paskyros:
1 būdas - jei esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo paskyros su turimais prisijungimais
2 būdas - jei esate neregistruotas pirkėjas, galite atlikti grąžinimą be registracijos ( į savo paskyrą pateksite per užsakymo patvirtinimo el.laišką, kurį gavote po užsakymo atlikimo) arba
3 būdas - jei esate neregistruotas pirkėjas, galite užsiregistruoti
2 žingsnis Eikite į "Mano užsakymai" langą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą.
3 žingsnis Pasirinkite reikiamą užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate. Spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę". Toliau pildykite pagal nurodymus.

 Kas nutiks po grąžinimo?

Pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, nuo to momento, kai prekę priimsime. Jūs gausite automatinį laišką, informuojantį apie tai.

SVARBU: Jei savo užsakyme buvote pasirinkę mokėjimą Grynais ar banko kortele, grąžinant sumokėtas 0,99Eur COD mokestis nebus grąžinamas.

Prekių grąžinimo būdai:

Būdas Informacija Galiojimo laikas Papildoma informacija
Omniva paštomatas Gausite SMS žinutę ir elektroninį laišką su grąžinimo kodu Kodas galioja 7 dienas Omniva paštomatų sąrašas >>
Venipak paštomatas Gausite elektroninį laišką su išsamią instrukciją kaip grąžinti prekę Kodas galioja 14 dienų Venipak paštomatų sąrašas >>
Į fizinę parduotuvę Atvykite su grąžinimo patvirtinimo laišku ar grąžinimo numeriu Grąžinti per 14 dienų Parduotuvių sąrašas >>

Jei kilo klausimų susisiekite su mumis klientams@open24.lt  arba tel. nr. +370 (5) 2080009 (I-V 9.00-21.00 h)

DĖMESIO! - Supakuokite grąžinamą prekę į pakavimui / transportavimui skirtą pakuotę, kad prekė bei jos originali pakuotė nebūtų sugadinta transportavimo metu.  

SVARBU: Primename, kad kol grąžinama prekė keliauja, už jos saugų transportavimą atsako siuntėjas, todėl prašome grąžinamą prekę supakuoti į transportavimui skirtą pakuotę, kad prekė bei jos pakuotė atkeliautų nepažeistą.

Prekių grąžinimo sąlygos

Grąžinamos prekės turi būti:

  • Nenaudotos, nedėvėtos;
  • Nesugadintos;
  • Su nenuimtomis etiketėmis ir apsauginėmis plėvelėmis;
  • Su išsaugotomis vartojamosiomis savybėmis;
  • Nepraradusios prekinės išvaizdos ir tinkamos tolimesnei prekybai;
  • Nesugadintoje originalioje prekės pakuotėje;
  • Supakuotos į pakavimui / transportavimui skirtą pakuotę;

Prekės nebus priimamos atgal jei neatitiks aukščiau nurodytų sąlygų.

 

Kaip grąžinimui panaudoti siuntos įpakavimą:

Nekokybiškų prekių grąžinimas

Garantija: Visoms prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją.

Kaip grąžinti?

  • Jei gavote brokuotą prekę arba per 2 metų laikotarpį atsiras gamyklinis defektas, mes grąžinsime pinigus per 10 darbo dienų nuo prekių gavimo sandėlyje.

 

Ką daryti, jei prekė yra brokuota?

  • Prisijunkite prie savo paskyros;
  • Raskite užsakymą/prekę ir spauskite "Grąžinti";
  • Pasirinkite „BROKAS“ kaip priežastį;
  • Po prekių gavimo, mes ją įvertinsime ir priimsime sprendimą.

Kada netaikoma kokybės garantija?

  • Esant mechaniniam pažeidimui (pvz. nutraukti dirželiai, raišteliai ar kitos dekoracijos; vientisos medžiagos suplėšymas, tekstilės pažeidimai ir kt.)
  • Esant natūraliam nusidėvėjimui (nutrintas padas, bato deformacija, išvaizdos pakitimai, atsiradę dėl savito avėjimo; išblukusi spalva ir kt.)
  • Esant pokyčiams, atsiradusiems dėl netinkamos priežiūros (spalvos pokyčiai, atsiradę dėl purvo ar kitų apnašų; odos ar kitų natūralių medžiagų struktūros pakitimas ir kt.)
  • Žybsinčioms LED detalėms.
  • Vidpadžiams, pakaloms, raišteliams.
  • Lipnioms juostelėms suteikiama 12 mėnesių garantija.

Norite internetu įsigytą prekę pakeisti?

Prekių pakeitimas nėra galimas.  Atlikite prekės grąžinimą aukščiau nurodytais metodais ir pildykite naują užsakymą norimai prekei įsigyti.

Primename, kad prekių grąžinimo sąlygas atitinkančias prekes galite grąžinti NEMOKAMAI per 365 d.

 

 Omniva logo  

SVARBU! Šį grąžinimo būdą galite pasirinkti tik tuo atveju jei jau esate užsipildęs grąžinimo formą internete.

Grąžinama prekė turi būti supakuota į pakavimui skirtą pakuotę, kad prekė bei jos originali pakuotė nebūtų sugadinta transportavimo metu.

 

Omniva savitarnoje susikurti grąžinimo lipduką galite čia:

 Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma

Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į UAB Open24 užpildydamas formą svetainėje  www.open24.lt per savo paskyrą arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu  klientams@open24.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu UAB Open24 atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas  tarnyba@vvtat.lt, telefonas +37052626751, interneto svetainėje  www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .