Kaip grąžinti prekę?
Grąžinimo laikotarpis: | Tinkamos kokybės prekes galite nemokamai grąžinti per 365 dienas. |
Grąžinama prekė turi atitikti prekių grąžinimo sąlygas | |
1 žingsnis | Prisijunkite prie savo pirkėjo paskyros: 1 būdas - jei esate registruotas pirkėjas, prisijunkite prie savo paskyros su turimais prisijungimais 2 būdas - jei esate neregistruotas pirkėjas, galite atlikti grąžinimą be registracijos ( į savo paskyrą pateksite per užsakymo patvirtinimo el.laišką, kurį gavote po užsakymo atlikimo) arba 3 būdas - jei esate neregistruotas pirkėjas, galite užsiregistruoti |
2 žingsnis | Eikite į "Mano užsakymai" langą, kuriame matysite įsigytų prekių sąrašą. |
3 žingsnis | Pasirinkite reikiamą užsakymą ir susiraskite prekę, kurią grąžinate. Spauskite po ja esantį mygtuką "Grąžinti prekę". Toliau pildykite pagal nurodymus. |
Kas nutiks po grąžinimo?
Pinigai į Jūsų sąskaitą bus grąžinti per 10 darbo dienų, nuo to momento, kai prekę priimsime. Jūs gausite automatinį laišką, informuojantį apie tai.
SVARBU: Jei savo užsakyme buvote pasirinkę mokėjimą Grynais ar banko kortele, grąžinant sumokėtas 0,99Eur COD mokestis nebus grąžinamas.
Prekių grąžinimo būdai:
Būdas | Informacija | Galiojimo laikas | Papildoma informacija |
Omniva paštomatas | Gausite SMS žinutę ir elektroninį laišką su grąžinimo kodu | Kodas galioja 7 dienas | Omniva paštomatų sąrašas >> |
Venipak paštomatas | Gausite elektroninį laišką su išsamią instrukciją kaip grąžinti prekę | Kodas galioja 14 dienų | Venipak paštomatų sąrašas >> |
Į fizinę parduotuvę | Atvykite su grąžinimo patvirtinimo laišku ar grąžinimo numeriu | Grąžinti per 14 dienų | Parduotuvių sąrašas >> |
Jei kilo klausimų susisiekite su mumis klientams@open24.lt arba tel. nr. +370 (5) 2080009 (I-V 9.00-21.00 h)
DĖMESIO! - Supakuokite grąžinamą prekę į pakavimui / transportavimui skirtą pakuotę, kad prekė bei jos originali pakuotė nebūtų sugadinta transportavimo metu.
SVARBU: Primename, kad kol grąžinama prekė keliauja, už jos saugų transportavimą atsako siuntėjas, todėl prašome grąžinamą prekę supakuoti į transportavimui skirtą pakuotę, kad prekė bei jos pakuotė atkeliautų nepažeistą.
Prekių grąžinimo sąlygos Grąžinamos prekės turi būti:
Prekės nebus priimamos atgal jei neatitiks aukščiau nurodytų sąlygų.
Kaip grąžinimui panaudoti siuntos įpakavimą: |
Nekokybiškų prekių grąžinimas Garantija: Visoms prekėms suteikiame 2 metų gamyklinę garantiją. Kaip grąžinti?
Ką daryti, jei prekė yra brokuota?
|
Kada netaikoma kokybės garantija?
|
Norite internetu įsigytą prekę pakeisti? Prekių pakeitimas nėra galimas. Atlikite prekės grąžinimą aukščiau nurodytais metodais ir pildykite naują užsakymą norimai prekei įsigyti. Primename, kad prekių grąžinimo sąlygas atitinkančias prekes galite grąžinti NEMOKAMAI per 365 d. |
SVARBU! Šį grąžinimo būdą galite pasirinkti tik tuo atveju jei jau esate užsipildęs grąžinimo formą internete.
Grąžinama prekė turi būti supakuota į pakavimui skirtą pakuotę, kad prekė bei jos originali pakuotė nebūtų sugadinta transportavimo metu.
Omniva savitarnoje susikurti grąžinimo lipduką galite čia:
Skundų/ginčų sprendimas ir EGS platforma
Klientas, norėdamas pateikti skundą, turi kreiptis tiesiogiai į UAB Open24 užpildydamas formą svetainėje www.open24.lt per savo paskyrą arba informaciją siųsdamas elektroniniu paštu klientams@open24.lt. Jeigu Klientas nėra patenkintas galutiniu UAB Open24 atsakymu dėl vartojimo ginčų neteisminio sprendimo, jis gali kreiptis į Valstybinę vartotojų teisių apsaugos tarnybą (adresas Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, Lietuva, elektroninis paštas tarnyba@vvtat.lt, telefonas +37052626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt) jos teritoriniuose padaliniuose apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje: http://ec.europa.eu/odr/ .