Reima
Apie Reima
„Reima“ – pasaulyje pirmaujantis suomiškas prekės ženklas, kuriantis funkcionalius vaikų drabužius. Funkcionalumas, saugumas, tvarumas ir novatoriškumas yra esminės „Reima“ dizaino idėjos. Kokybiški, ilgaamžiški ir tvarūs produktai - protinga investicija į daiktą, kuris, neprarasdamas savo estetikos bei funkcionalumo, gali džiuginti net kelis sezonus. Gaminant drabužius ar avalynę medžiagų patvarumas yra įvertinamas atliekant tam tikrus automatizuotus testavimus. Gaminių patvarumas ir ilgaamžiškumas, nesudėtinga audinių priežiūra, iš mados neišeinantis dizainas, aplinkai nekenkiančios, perdirbtos, ekologiškos medžiagos – tik dalis sprendimų, kuriais remdamasi „Reima“ puoselėja ekologijos ir tvarumo idėjas. 2020 m. „Reima“ pristatė savo pirmuosius monomedžiagų gaminius, 2022 m . net 80% drabužių buvo gaminanmi iš tvarių medžiagų. „Reima Group“ pajamos 2021 m. viršijo priešpandeminį lygį, nepaisant to, kad du metus iš eilės veikla buvo paveikta COVID-19. Augimas buvo stabilus visose rinkose. Visos trys Baltijos šalys pagal susidomėjimą prekės ženklu užima pirmąsias 5 vietas pasauliniame „Google“ reitinge.