Mūsų svetainė naudoja slapukus svetainės funkcijoms, svetainės veikimui, analizei, personalizuotam turiniui ir reklamai. Paspaudę "SUTINKU SU VISAIS SLAPUKAIS", jūs sutinkate su open24.lt slapukų naudojimu ir informacijos dalijimusi su mūsų partneriais. Daugiau apie slapukų naudojimą ir mūsų partnerius galite sužinoti bei taip pat pakeisti savo sutikimą per slapukų naudojimo politika.
Martina Wengenmeir, 2022 m. ISPO apdovanojimo žiuri narė ir ISPO.com redaktorė teigia, jog: „Žiemos metu yra svarbu, kad vaikų kojos būtų laikomos šiltai, tačiau batų dizainas taip pat turi būti patrauklus. Šios vaikiškos avalynės dizaino detalės yra itin apgalvotos, batai turi neslystantį padą ir yra prigludę prie kojų.
Be to, „Scandinavian Outdoor Group“ žiuri nariai liko sužavėti batais: „Tėvams, norintiems išskirtinės aprangos vaikams, šie Suomijos vaikiško prekės ženklo „Reima“ žieminiai batai patiks taip pat, kaip ir žiuri“.
„Reima“ yra pirmaujantis tik vaikams skirtų aktyvių drabužių prekės ženklas Suomijoje. Bendrovė turi daugiau nei 75 metų ilgametę patirtį kuriant patvarius drabužius bet kokiam orui. „Reima“ yra ypač gerai žinomas prekinis ženklas dėl savo funkcionalių vaikiškų drabužių, o apdovanojimą pelnę „Megapito“ žieminiai batai yra dar vienas puikus prekės ženklo vandeniui atsparios ir kvėpuojančios „Reimatec“ technologijos pavyzdys. Įrodyta, kad vandeniui atsparūs batai išlieka šilti iki -30 °C (-22 °F) temperatūroje, tačiau jie yra lengvi, lankstūs avėdami juos vaikai gali būti aktyvūs. Batuose yra įsiūtas naujas padas, pagrįstas „Vibram Traction Lug Technology“, kuris suteikia aukščiausios klasės sukibimą, kad padidintų saugumą.
„Reima“ avalynės kategorijos vadovas Rucky Zambrano džiaugiasi šiomis pergalėmis: „Visiškai naujos rūšies gaminių kūrimas visada yra jaudinanti ir drąsi kelionė į nežinomybę. Labai džiaugiamės gavę šiuos apdovanojimus – tai rodo, jog mūsų avalynės gaminių kūrimo darbai vyksta sparčiai ir perspektyviai. Kurdama „Megapito“ batus, mūsų komanda norėjo sugalvoti šiuolaikiškus, prašmatnius, itin šiltus batus, kuriuos būtų lengva apsiauti, jie yra funkcionalūs, saugūs ir universalūs. Šiuo metu „Megapito“ yra tvaresnis pasirinkimas nei jūsų vidutiniai žieminiai batai.
|
„Megapito“ sujungia arktinę šilumą ir neprilygstamą sukibimą„Reima“ kilusi iš šaltos šiaurės, todėl „Megapito“ batai buvo sukurti ir išbandyti kaip atsparūs šalčiui iki labai žemos temperatūros, -30 °C (-22 °F). Norėdami tai pasiekti, galiuose yra naudojama 400 g „Primaloft“ izoliacija „Gold Insulation Eco“ (90 % perdirbto pluošto).
Šalta aplinka taip pat dažnai yra slidi, o kadangi „Reima“ prioritetas yra vaikų saugumas, padas vaidina svarbų vaidmenį. „Megapito“ batuose nauja „Vibram Traction Lug“ technologija užtikrina 25 % geresnį sukibimą, palyginti su įprastais padais. Unikalios 3D piramidės formos, pasikartojančios traukos antgalių šonuose, labai padidina plotą, kuris liečiasi su žeme, todėl geriau sukimba su visais paviršiais. Šią technologiją naudoja, pavyzdžiui, bėgikai, judantys sudėtingoje aplinkoje. |
Batų viduje yra vandeniui atspari, kvėpuojanti membrana. Tačiau vien to nepakaktų, kad pėdos išliktų sausos esant šlapdribai ir sniegui. Tiesioginio įpurškimo proceso technika leido „Reima“ sukurti matomai paaukštintą PU tarp pado kraštą ir taip susitvarkyti su mažiau siūlių viršutinėje dalyje, o tai pagerina apsaugą nuo vandens.
Tačiau batų padas išlaikė savo lankstumą dėl išmanios pado griovelio struktūros.
Be 90 % perdirbtos izoliacijos, „Megapito“ batai turi ir kitų ekologiškų savybių: Tiesioginio įpurškimo proceso padas reiškia, kad batus galima pagaminti naudojant žymiai mažesnį klijų kiekį. Jame nėra gyvūninės kilmės dalių ar medžiagų, todėl batų stilius yra draugiškas veganams. Siekiant pagerinti vidinės vandeniui atsparios membranos funkcionavimą, papildoma apsauga nuo vandens ir nešvarumų yra pasiekiama ant viršutinio audinio padengiant patvarią vandenį atstumiančią (DWR) dangą be fluoro angliavandenių.
Batai „Megapito“ sukurti 2022–2023 m. rudens/žiemos sezonui ir į parduotuves pasieks 2022 m. rugsėjį. Šie šaunūs batai yra keturių nesenstančių spalvų – geltonos, mėlynos, raudonos ir juodos, su išmaniomis detalėmis, kurias galima lengvai reguliuoti, ir bus prieinami vaikų dydžiai nuo 28 iki 38.
„Pito“ suomiškai reiškia sukibimą. Pavadinimas „Megapito“ gali būti išverstas kaip super sukibimas, o tai reiškia, kad batai yra itin geri ir kokybiški.
Kiekvienais metais išskirtiniausiems sporto prekių pramonės gaminiams yra suteikiami „ISPO“ apdovanojimai. Nepriklausomi ir tarptautiniai ekspertai vertina kelis šimtus paraiškų pagal nustatytus kriterijus. Šis aukštos klasės produktų pasirinkimas yra sveikintina orientavimosi priemonė visai sporto pramonei ir padeda mažmenininkams atlikti kitą užsakymą. Tai taip pat padeda vartotojams ieškant idealių produktų. „ISPO“ apdovanojimas tapo kokybės antspaudu sporto prekių verslui ir didina matomumą.
„ISPO“ apdovanojimas – geriausias sportas, rytojaus gaminiai.
https://www.ispo.com/en/awards/ispo-award
Konkursą „Scandinavian outdoors“ apdovanojimui gauti organizuoja „Scandinavian outdoor“ grupė nuo 2005 m. ir jos tikslas yra remti gaminių ir dizaino inovacijas iš Skandinavijos ir reklamuoti naujus narių produktus. Tarptautinė žiuri apdovanoja geriausius gaminius pagal funkcionalumą, kokybę, inovacijas, dizainą ir tvarumą. Kiekvieną žiemos ir vasaros sezoną nominuojama iki 30 „Scandinavian Outdoor Group“ prekių ženklų gaminių, kurie varžosi dėl „Scandinavian Outdoor“ apdovanojimo https://scandinavianoutdooraward.com/
„Reima“ yra pasaulyje pirmaujantis vaikiškų aktyvių drabužių prekės ženklas. 1944 m. Suomijoje įkurtoje įmonėje „Reima“ dirba apie 500 žmonių. Bendrovės apyvarta 2020 m. siekė 122 mln. eurų. „Reima“ produktai ir suomiški Baby Box sprendimai yra prieinami daugiau nei 70-yje šalių. „Reima“ misija – paruošti ateinančią laimingų, aktyvių vaikų kartą, paruošti juos ateinančiam pasauliui. Mūsų dizaino principai yra naujovės, funkcionalumas, saugumas ir naujas suomiškas dizainas. Drabužius patvirtino griežčiausi pasaulio bandytojai: vaikai. Skaitykite daugiau: